Stoffen worden op dit moment nog even niet aangeboden op de markt.  Zie voor meer info OOK de speciale button bovenaan de homepage voor de meest recente updates (MARKTEN-POP-UP-NIEUWSBRIEF).
 Bij twijfel of specifieke wensen kan je altijd een mailtje sturen naar info@hvvinterieur.nl

Het aanbod bestaat uit katoen, viscose en linnen voor diverse toepassingen zoals gordijnen en kleding. Door het zelf te importeren kunnen we onze unieke collectie aanbieden voor een zeer redelijke prijs. We hebben ook mooie blends van zijde met katoen en zijde met viscose en een fantastische collectie handbedrukte katoen met fraaie blockprints. Ook veel kleuren handgeweven katoen uit zuid India.

illustratie door Machteld Engelse ©natuurlijke stoffen zoals linnen en katoenillustratie door Machteld Engelse ©
combineren met kleur en print
illustratie door Machteld Engelse ©Jacquard, mêlee, printillustratie door Machteld Engelse ©