Een produkt vinden
Je vindt een produkt in onze webwinkel door in het menu aan de bovenkant op het tabblad 'webshop' te klikken, daar staan alle produkten gerangschikt naar categorie.

Stap-voor-stap:
1: kies categorie en klik daarna op produkt
2: maak een keuze in kleur en/of aantal en klik op 'bestel'. het produkt zit nu in de winkelwagen.
3: ga verder met zoeken naar andere artikelen of naar 'winkelwagen' om de bestelling af te ronden
4: check de bestelling, kies leveringsopties en betaalmethode en bestel
5: vul je gegevens in en ga over tot betaling, de instructies wijzen zich vanzelf.
6: je krijgt een mail met de bestelling per omgaande toegestuurd 

Kan ik de inhoud van mijn winkelwagen wijzigen of verwijderen?
De winkelwagen is in principe hetzelfde als in een supermarkt. Je kunt er een aantal produkten indoen, maar je bent dan niet verplicht deze al te kopen. Je kan tussendoor altijd bekijken wat er in zit, waar je ook bent in de webwinkel. Je kunt de inhoud van je winkelwagen in aantal aanpassen of verwijderen wanneer je maar wilt.

Wat zijn de betalingsopties?
Je kunt je bestelling betalen tijdens het bestelproces met iDEAL, Bancontact en PayPal.

Je kunt ook kiezen voor vooraf overmaken. Als je de bestelling hebt afgerond  kun je het totaalbedrag over maken op:
IBAN NL81 INGB 0005 9025 64 t.n.v. Heinde en van Verre. 
Zodra de betaling binnen is zullen wij de bestelling in behandeling nemen.
Je kunt ook wachten op een email met instructies hierover maar dat kan even duren want wij verwerken de bestellingen vnl. tijdens werkdagen.

Kun je ook met creditcard betalen?
Wil je met een creditcard betalen dan doe je dit door eerst PayPal te kiezen en dan in het volgende venster als gast door te gaan. PayPal biedt de mogelijkheid om met VISA, AMERICAN EXPRESS, MASTERCARD en DISCOVER te betalen.

Verzendkosten
De verzendkosten zijn afhankelijk van het produkt. Tijdens het bestellen wordt automatisch het bedrag voor verzendkosten toegevoegd aan betreffend artikel.

Hoe lang duurt het voor dat ik het thuisbezorgd krijg?
Wij streven ernaar om uiterlijk binnen 2 werkdagen na ontvangst van de bestelling deze verwerkt te hebben en versturen onze pakketten met reguliere pakketdiensten.


Wat zijn jullie voorwaarden m.b.t. ruilen en dergelijke?
Informatie over ruilen vind je hier en bovenaan op de pagina onder de tab voorwaarden.

Kunnen de produkten ergens 'in het echt' worden bekeken?
In onze winkel in Den Haag zijn in principe bijna alle artikelen te zien. Kijk voor openingstijden onder 'contact'. Het kan echter zijn dat het getoonde artikel zich in onze opslag bevindt. Als je van ver komt kun je het beste eerst even contact met ons opnemen dan zorgen wij dat het betreffende artikel in huis is wanneer je komt.